Do pobrania

Poniżej zostały zebrane gotowe do pobrania  pliki związane z systemem RPG "Opowieści Niedkończone". Proszę pamiętać o zachowaniu licencji i uznaniu autorstwa.

Poza zasadami dla gracza i mistrza gry oraz ogólną kartą postaci, dostępna jest również talia 52(+2) kart, umożliwiających zarówno losowanie liczb to testów, w Opowieściach Niedokończonych oraz innych systemach RPG opartych na kościach FUDGE, jak i generowanie podziemi i dynamicznych spotkań.

Najnowsze dokumenty

Wersja Opis
Opowieści Niedokończone - Zasady dla Gracza 1d6 4.1 beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika 1d6.

Opowieści Niedokończone - zasady dla Mistrza Gry - 1d6 4.1 beta

Zasady dla mistrza gry, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposób tworzyć i skalować wyzwania i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów. Mechanika 1d6.

Skrót zasad dla Gracza - 1d6 4.0 beta

Pomocnik gracza - jedna, dwustronna kartka A4. Na pierwszej stronie umieszczone są informacje dotyczące tworzenia postaci. Druga strona zawiera zasady rozstrzygania akcji oraz walki. Dla systemu "Opowieści Niedokończone". Mechanika 1d6.

Karta postaci dla Gracza - Opowieści Niedokończone 1d6 4.1 beta

Uniwersalna karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny. Mechanika 1d6

9 Światów - z modułem sandboksowym 2.1 Beta

Dziewięć światów, to fantastyczna kraina osadzona w klimatach kultury i wierzeń ludów starogermańskich. Tworząc ją wykorzystałem informacje historyczne, mitologię i fantazję. Świat ten przeznaczony jest do gry w systemie „Opowieści Niedokończone d6”. Dokument zawiera moduł sandboksowy - Jonasgard i okolice.

Archiwum i poprzednie wersje.

Zasady
Wersja Opis
Opowieści Niedokończone - Zasady dla Gracza 1d6 4.1 beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika 1d6.

Opowieści Niedokończone - zasady dla Mistrza Gry - 1d6 4.1 beta

Zasady dla mistrza gry, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposób tworzyć i skalować wyzwania i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów. Mechanika 1d6.

Skrót zasad dla Gracza - 1d6 4.0 beta

Pomocnik gracza - jedna, dwustronna kartka A4. Na pierwszej stronie umieszczone są informacje dotyczące tworzenia postaci. Druga strona zawiera zasady rozstrzygania akcji oraz walki. Dla systemu "Opowieści Niedokończone". Mechanika 1d6.

Opowieści Niedokończone - Zasady dla Gracza 3.1 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika ON6.

Opowieści Niedokończone - zasady dla Mistrza Gry 3.1 Beta

Zasady dla mistrza gry, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposób tworzyć i skalować wyzwania i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów.

Opowieści Niedokończone - zasady dla Gracza - 4dF 2.8 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika 4dF, oparta na FATE.

Opowieści Niedokończone - zasady dla Mistrza Gry - 4dF 2.8 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposó tworzyć scenariusze, kampanie i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów.

Skrót zasad dla Gracza - 4dF 1.0

Pomocnik gracza - jedna, dwustronna kartka A4. Na pierwszej stronie umieszczone są informacje dotyczące tworzenia postaci. Druga strona zawiera zasady rozstrzygania akcji oraz walki.

Karty postaci
Wersja Opis
Karta postaci dla Gracza - Opowieści Niedokończone 1d6 4.1 beta

Uniwersalna karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny. Mechanika 1d6

Karta postaci dla Gracza - Opowieści Niedokończone 3.1 Beta

Uniwersalna karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny.

Karta Postaci dla Gracza do Opowieści Niedokończonych - 4dF 2.5 Beta

Podstawowa karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny.

Karta postaci dla Gracza - na osobnych kartach - 4dF 1.2

Karta postaci do Opowieści Niedokończonych dla Gracza, przygotowana jako karty do gry. Rozmiar kart: 63 x 89 mm. Osobne karty ekwipunku, charakterystyk (w tym portretowa), umiejętności i akcji specjalnych.

Karty postaci dla Mistrza Gry - 4dF 1.2

Karty postaci do Opowieści Niedokończonych dla Mistrza Gry, przygotowana jako karty do gry - osobna dla każdego gracza. Rozmiar kart: 63 x 89 mm.

Księga Zaklęć 0.3 Beta

Księga Zaklęć do Świata Czarodziejów - dodatek do karty postaci, zawierający listę zaklęć ze Świata Czarodziejów oraz miejsce na dodatkowe (wlasne) zaklęcia.

Karty
Wersja Opis
Rewers do kart - zielone pasy 1.3

Plik z rewersem do kart o wielkości 63 x 89 mm. Układ pionowy 3x3 karty. Wzór: skośne, zielone pasy. 300dpi.

Rewers do kart - niebieskie diamenty 1.2

Plik z rewersem do kart o wielkości 63 x 89 mm. Układ pionowy 3x3 karty. Wzór: niebieskie diamenty. 300dpi.

Karty przygód - awers 1.2

Karty przygód, to talia 52+2 kart o wielkości 63 x 89 mm. Poza oznaczeniami umożliwiającymi użytkowanie jako w tradycyjne gry karciane, karty posiadają wartości symulujące z dobrą dokładnością rozkład rzutów 4dF (do systemów opartych na mechanice FATE / FUDGE - w tym również dla Opowieści Niedokończonych) oraz symbole do generowania dynamicznych podziemi i ikonografiki do tworzenia zdarzeń losowych podczas sesji RPG. 300dpi. Więcej informacji o talii znajduje się w osobnym artykule.

Pozostałe
Wersja Opis
Siatka hexagonalna 2.0

Siatka hexagonalna nienumerowana mała. Przeznaczona do kreślenia map podczas sesji. Wielkość obszaru: A4 z marginesami.

Generator sandboxowy - Cardamon 1.1

Zestaw tabel do generowania wydarzeń, NPC, pogody, plotek i spotkań w świecie 7 królestw - przeznaczony do gry na terenie królestwa Cardamonu.

Siatka hexagonalna numerowana 1.0

Siatka hexagonalna numerowana mała. Przeznaczona do kreślenia map podczas sesji lub do sesji. Wielkość obszaru: A4 z marginesami.