Do pobrania

Poniżej zostały zebrane gotowe do pobrania  pliki związane z systemem RPG "Opowieści Niedkończone". Proszę pamiętać o zachowaniu licencji i uznaniu autorstwa.

Poza zasadami dla gracza i mistrza gry oraz ogólną kartą postaci, dostępna jest również talia 52(+2) kart, umożliwiających zarówno losowanie liczb to testów, w Opowieściach Niedokończonych oraz innych systemach RPG opartych na kościach FUDGE, jak i generowanie podziemi i dynamicznych spotkań.

Najnowsze dokumenty

Wersja Opis
2.1 Beta

Dziewięć światów, to fantastyczna kraina osadzona w klimatach kultury i wierzeń ludów starogermańskich. Tworząc ją wykorzystałem informacje historyczne, mitologię i fantazję. Świat ten przeznaczony jest do gry w systemie „Opowieści Niedokończone d6”. Dokument zawiera moduł sandboksowy - Jonasgard i okolice.

4.2 beta

Opowieści Niedokończone 1d6, to uniwersalny silnik gry fabularnej oparty na jednej kostce sześciennej. Zasady zostały opracowane w oparciu o idee FU (Freeform Uniwersal) oraz FAE (Fate Accelerated Edition).

3.3 Beta

Gra fabularna (RPG) Elektra - z wariantem solo. Świat osadzony w scenerii wieku pary i elektryczności, gotów jest na nowe wynalazki i odkrycia geograficzne. Na dworach toczą się intrygi a wszystko to w świecie latających wysp.

Archiwum i poprzednie wersje.

Zasady
Wersja Opis
3.1 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika ON6.

3.1 Beta

Zasady dla mistrza gry, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposób tworzyć i skalować wyzwania i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów.

2.8 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak grać, w jaki sposób stworzyć postać i ją rozwijać. Mechanika 4dF, oparta na FATE.

2.8 Beta

Zasady dla gracza, do gry fabularnej (Role Playing Game) "Opowieści Niedokończone". Zawierają informacje o tym jak rozstrzygać bardziej złożone sytuacje w grze, w jaki sposó tworzyć scenariusze, kampanie i bohaterów niezależnych oraz garść porad dotyczących tworzenia własnych światów i settingów.

1.0

Pomocnik gracza - jedna, dwustronna kartka A4. Na pierwszej stronie umieszczone są informacje dotyczące tworzenia postaci. Druga strona zawiera zasady rozstrzygania akcji oraz walki.

Karty postaci
Wersja Opis
3.1 Beta

Uniwersalna karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny.

2.5 Beta

Podstawowa karta postaci dla Gracza, do systemu RPG "Opowieści Niedokończone". Plik pdf, formatu A4 - jednostronny.

1.2

Karta postaci do Opowieści Niedokończonych dla Gracza, przygotowana jako karty do gry. Rozmiar kart: 63 x 89 mm. Osobne karty ekwipunku, charakterystyk (w tym portretowa), umiejętności i akcji specjalnych.

1.2

Karty postaci do Opowieści Niedokończonych dla Mistrza Gry, przygotowana jako karty do gry - osobna dla każdego gracza. Rozmiar kart: 63 x 89 mm.

0.3 Beta

Księga Zaklęć do Świata Czarodziejów - dodatek do karty postaci, zawierający listę zaklęć ze Świata Czarodziejów oraz miejsce na dodatkowe (wlasne) zaklęcia.

Karty
Wersja Opis
1.3

Plik z rewersem do kart o wielkości 63 x 89 mm. Układ pionowy 3x3 karty. Wzór: skośne, zielone pasy. 300dpi.

1.2

Plik z rewersem do kart o wielkości 63 x 89 mm. Układ pionowy 3x3 karty. Wzór: niebieskie diamenty. 300dpi.

1.2

Karty przygód, to talia 52+2 kart o wielkości 63 x 89 mm. Poza oznaczeniami umożliwiającymi użytkowanie jako w tradycyjne gry karciane, karty posiadają wartości symulujące z dobrą dokładnością rozkład rzutów 4dF (do systemów opartych na mechanice FATE / FUDGE - w tym również dla Opowieści Niedokończonych) oraz symbole do generowania dynamicznych podziemi i ikonografiki do tworzenia zdarzeń losowych podczas sesji RPG. 300dpi. Więcej informacji o talii znajduje się w osobnym artykule.

Pozostałe
Wersja Opis
2.0

Siatka hexagonalna nienumerowana mała. Przeznaczona do kreślenia map podczas sesji. Wielkość obszaru: A4 z marginesami.

1.1

Zestaw tabel do generowania wydarzeń, NPC, pogody, plotek i spotkań w świecie 7 królestw - przeznaczony do gry na terenie królestwa Cardamonu.

1.0

Siatka hexagonalna numerowana mała. Przeznaczona do kreślenia map podczas sesji lub do sesji. Wielkość obszaru: A4 z marginesami.

Pudełka
Wersja Opis
1.2

Szablon pudełka na karty o rozmiarach 63 x 89 mm - możliwość złożenia bez użycia kleju. Dwustronne otwarcie. Wzornik: Zielone pasy.

1.2

Szablon pudełka na karty o rozmiarach 63 x 89 mm - możliwość złożenia bez użycia kleju. Dwustronne otwarcie. Wzornik: Niebieskie diamenty. 300dpi.

1.2

Szablon pudełka dwuczęściowego na karty o rozmiarach 63 x 89 mm - możliwość złożenia bez użycia kleju, aczkolwiek po sklejeniu jest trwalsze. Na szablonie jest również pasek umożliwiający łatwe wyjmowanie kart po wklejeniu go do środka. Wzornik: Zielone pasy. 300dpi.

1.2

Szablon pudełka dwuczęściowego na karty o rozmiarach 63 x 89 mm - możliwość złożenia bez użycia kleju, aczkolwiek po sklejeniu jest trwalsze. Na szablonie jest również pasek umożliwiający łatwe wyjmowanie kart po wklejeniu go do środka. Wzornik: Błękitne diamenty. 300dpi.

Światy
Wersja Opis
2.1 Beta

Dziewięć światów, to fantastyczna kraina osadzona w klimatach kultury i wierzeń ludów starogermańskich. Tworząc ją wykorzystałem informacje historyczne, mitologię i fantazję. Świat ten przeznaczony jest do gry w systemie „Opowieści Niedokończone d6”. Dokument zawiera moduł sandboksowy - Jonasgard i okolice.

0.3 Beta

Świat czarodziejów jest mocno inspirowany uniwersum stworzonym przez J.K.Rowling i zaprezentowanym w cyklu książek o Harrym Potterze. Został opracowany jako hobbystyczna implementacja do zasad Opowieści Niedokończonych. W chwili obecnej zawiera:

Pakiet
Wersja Opis
4.2 beta

Opowieści Niedokończone 1d6, to uniwersalny silnik gry fabularnej oparty na jednej kostce sześciennej. Zasady zostały opracowane w oparciu o idee FU (Freeform Uniwersal) oraz FAE (Fate Accelerated Edition).

3.3 Beta

Gra fabularna (RPG) Elektra - z wariantem solo. Świat osadzony w scenerii wieku pary i elektryczności, gotów jest na nowe wynalazki i odkrycia geograficzne. Na dworach toczą się intrygi a wszystko to w świecie latających wysp.