Siedem królestw

Siedem królestw, to część fantastycznego świata skupionego wokół "Morza Siedmiu Królestw". Większość z nich ma poziom cywilizacyjny porównywalny z późnym średniowieczem w Europie i na Bliskim Wschodzie, jednak nic nie wskazuje na to aby zbliżał się wielkimi krokami "skok technologiczny" - być może przyczyną jest relatywnie duża obecność magii w życiu codziennym.

Rys geograficzny

Aktualne mapy, dotyczą obszaru od "Północnych Ziem" z położoną na wyspie Urwen federacją wolnych plemion - ludzi północy (zwaną Urwenheim), a od południa krainą zwaną "Ziemiami Południa", na której usytuowana jest większość pozostałych państw. Zarówno Ziemie Północne jak i Południowe, leżą na jednym wielkim i rzadko zasiedlonym kontynencie zwanym "Mandril". Od wschodu "Morze Siedmiu Królestw" ograniczone jest pełną dziwnych, kamiennych form i gejzerów wyżyną, zwaną "Wielkim Pustkowiem". Zachodnia część morza, tuż za wielkim półwyspem "Matuki", wąskim wyjściem wpada do "Oceanu Wiecznych Snów" - jak do tej pory nieprzebytego przez żadnego z podróżników. Zamieszkują go olbrzymie węże morskie, krakeny, gigantyczne żółwie i inne potwory.

Na "Morzu Siedmiu Królestw" rozsianych jest sporo mniejszych i większych wysp, najczęściej o pochodzeniu wulkanicznym. Jeden z archipelagów, został opanowany przez "Wolnych Ludzi Morza" - na wpół pirackie, na wpół handlowe stowarzyszenie. Niektórzy twierdzą, że to przez nich, wyspy otrzymały nazwę "Karmazynowych" ale prawda jest taka, że pochodzi ona od krasnorostów, które fale odpływu masowo pozostawiają na wąskich plażach.

Mapa: 
Cardamon - mapa orientacyjna
Typy settingu: 
Fantasy
Heroic Fantasy
Piraci

Dodaj komentarz

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To tylko zabezpieczenie chroniące stronę przed botami.
5 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.