Siedem Królestw

Członek gangu "Czarnej Kobry"

Ubrany w czarną skórzaną zbroję i takież spodnie. Wysokie buty, do jazdy konnej oraz ciemnobrązowy płaszcz z kapturem - z małą czarną kobrą, naszytą na piersi. Zazwyczaj walczy krótkim mieczem, bądź krzywą wschodnią szablą. Nieźle też strzela z łuku.

Wilk szary

Wilki szare (Canis Lupus) to duże, drapieżne zwierzęta. Łączą się w stada. Watahy mogą liczyć nawet 20 sztuk. Zazwyczaj polują na zwierzęta kopytne. Niezmiernie rzadko atakują człowieka, o ile nie są sprowokowane lub bardzo głodne.

Niekiedy, w dalekich ostępach można spotkać szczególnie duże wilki - samotniki. Zazwyczaj wygonione ze stada, mogą być niebezpieczne i agresywne.

Sãrína

Ogólne:

Sãrína to 16-sto latka, ucząca się magii na uniwersytecie Wondolockim. Jest niezwykle utalentowaną mieszanką Elfa leśnego i podwodnej istoty.

Wygląd:

Ma lśniące rude włosy z pasemkiem turkusu, fioletowe oczy i na jej nieszczęście łuski na szyi i łydce. Ma zgrabną sylwetkę. Jest bardzo sprawna ruchowo. Najczęściej nosi skórzane buty i krótką, skórzaną sukienkę z szerokim pasem. Gdy przeprowadziła się do Wonolotu, zaczęła nosić czarny kaptur by uniknąć zbędnych komentarzy dotyczących nietypowego wyglądu.

Historia:

Ewan Kardo

Czarne włosy broda średnia brązowe ubranie.

Bóg Ugmar

Ugmar, jest bogiem lodu i lodowych mórz z dalekiej północy. Na jego ołtarzach - formowanych ręcznie lub magicznie w kształcie prostopadłościanów z lodu (względnie, mocno ubitego śniegu), składane są najrózniejsze ofiary - począwszy od łupów z wypraw morskich a skończywszy na jadalnych częściach upolowanych zwierząt. Jeśli Bóg nie zabiera ofiary w ciągu doby (nie znika ona z ołtarza), przechodzi na własność darczyńcy.

Bogini Kella

Kella jest Boginią morza i morskiej pogody.  Ludzie związani z morzem, oddają jej w ofierze drobne kosztowności w podzięce za szczęśliwe rejsy, lub powroty z wypraw. Często wrzucają je bezpośrednio do morza. Rzadziej niosą do świątyni - jednak jeśli się na to decydują, są to zazwyczaj bogate dary.

Kapłani noszą błękitno-zielone, długie szaty, z "lejącego się" materiału - często jedwabiu.

Cardamon

Cardamon jest niewielkim królestwem, które utrzymuje się z handlu przyprawą, od której wzięło swoją nazwę oraz pośrednictwa między pozostałymi państwami a dużą kolonią karasnoludzką, znajdującą się w "Górach Dzikich".

Rasy i języki 7 królestw

Populacja Siedmiu Królestw jest dość różnorodna, jednak główna linia podziału biegnie pomiędzy "Morskim ludem" a "Ludźmi Ziemi" - oczywiście obie rasy określają się na własny użytek mianem ludzi. Główną różnicą anatomiczną, są częściowo wykształcone skrzela, znajdujące się za uszami, które umożliwiają "Morskiemu ludowi" oddychanie pod wodą przez dłuższy czas.  Badacze historii Mandrilu są zgodni co do tego, że oba ludy wywodzą się od wspólnych przodków.

Tobaro

Tobaro podlega władzy "tyrana" - Tezeusza IV.

Armia pełni rolę wykonawczą jego dekretów i jest bezwarunkowo oddana władcy.

Kupcy i rzemieślnicy, płacą dość wysokie podatki na jej utrzymanie, w zamian otrzymując jednak gwarancje bezpieczeństwa.

Kapłani Ugmara

Zazwyczaj wystepują w grupach po 8 osób (plus przywódca jako 9). Bycie kapłanem jest ich funkcją społeczną - jednocześnie mogą być wojownikami, kupcami rolnikami etc.

Strony

Subskrybuj RSS - Siedem Królestw