Winhersted

Arax

Brązowowłosy, młody człowiek. Nosi praktyczne ubranie myśliwskie.

Wyspy dziewicze

Wokół cywilizacyjnie rozwiniętych wysp Winhersted rozciągają się, niepodlegające żadnej władzy, wyspy dziewicze. Ich flora i fauna jest tylko częściowo zbadana. Niestrudzeni badacze, podróżnicy i poszukiwacze przygód wciąż wytyczają nowe szlaki i poszerzają wiedzę o naturze tego świata. Wielu z nich oczywiście nie wraca - niejednokrotnie zdarzało się, że kolejna wyprawa napotykała szczątki swoich poprzedników na szlaku podróży.

Skrzydlate małpy

Skrzydlate małpy, są zwierzętami występującymi w ciepłych regionach. Zdolność latania i szybowania, zawdzięczają parze błoniastych - nietoperzowatych skrzydeł, które potrafią osiągać dwukrotność ich wysokości. Bytują w stadach liczących od kilku do kilkunastu sztuk - Zazwyczaj takie stado składa się z kilku "rodzin". Niektórzy badacze donoszą o umiejętności wykorzystania przez nie prostych narzędzi. Sprzyjają temu chwytne kończyny. Żywią się owocami i drobnymi zwierzętami. Są stworzeniami terytorialnymi - jeśli poczują się zagrożone, mogą zaatakować nawet większą grupę intruzów.

Tajemniczy brak raportów

Przygoda przeznaczona jest dla graczy posiadających raczej nowe postacie aczkolwiek wątki w niej istniejące można rozwinąć na znacznie szerszą skalę. Klimat świata, pod kątem którego przygoda powstała to steampunk - z latającymi wyspami, ale nic nie stoi na przeszkodzie by scenariusz dział się w bardziej przyziemnych okolicznościach.

Wilkołak

Wilkołaki należą do grupy istot polimorficznych. Posiadają dwie postacie główne - człowieka i wilka. W wilczej postaci są znacznie szybsze i silniejsze ale bardziej opierają się na instynktach niż umyśle. Stają się też wrażliwe na srebro. Wilkołaki tworzą watahy, w których istotną rolę pełni hierarchia, jak w wilczym stadzie. Samiec alfa, może być nawet dwukrotnie silniejszy, szybszy i sprytniejszy niż pozostałe wilki.

Lord Simeon Alley

Nosi się z wyszukaną elegancją. Surdut, kamizelka i złoty zegarek to nieodłączne elementy jego stroju, podobnie jak czarna laseczka z kryształową główką.

Golem

Sztuczne mechanizmy posiadające specjalne "magiczne" programy, dające im częściową niezależność. Zazwyczaj są tworzone do wykonywania konkretnych prac, ale niektórzy naukowcy rozbudowują je tworząc niemal samodzielne sługi.

Zazwyczaj budowane są z drewna, gliny i metalu. Znacznie rzadziej ze szkła i cześci organicznych - aczkolwiek te ostatnie czasami są transmutowane.

Niezwykle ciężko jest je zatrzymać - działają, dopóki cały mechanizm nie zostanie kompletnie uszkodzony.

Profesor Morris Gath

Szalony wynalazca, alchemik i transmutator. Swoje eksperymenty prowadzi w laboratorium stworzonym w małym forcie na kupionej przez siebie wyspie Gath. Skąd miał pieniądze? - Tego nikt nie wie. Niektórzy plotkują, że pożyczył od Lakaty, inni że otrzymał jako sponsoring badań od Błękitnej Pszczoły.

Ubrany elegancko, choć niedbale. Mocno owłosiony. Czasami wyrywają mu się niekontrolowane warknięcia, zwłaszcza gdy się zdenerwuje.

Organizacje i Stowarzyszenia

W świecie Winhersted, występuje sporo różnych organizacji. Zrzeszają się zarówno członkowie tych samych zawodów, tworząc gildie jak i niezależni poszukiwacze przygód - rozumiejąc, że poprzez współpracę i uzupełnienie swych talentów, mogą osiągnąć więcej. Istnieją stowarzyszenia rządowe i syndykaty przestępcze. Poniżej przedstawione jest kilka z nich.

Sierżant James Bloodbeard

Były wojskowy, co widać po oszczędnych, precyzyjnych ruchach i eleganckim prostym ubraniu. Nosi się w szaro-niebieskich barwach. Biała koszula, ciemnoszara kamizelka oraz zegarek na łańcuszku - pamiątka od towarzyszy broni to elementy szczególne ubioru.

Strony

Subskrybuj RSS - Winhersted