kupcy

Dziewięć Światów

Dziewięć światów, to setting fantastyczny osadzony w klimatach kultury i wierzeń ludów starogermańskich. Tworząc go wykorzystałem informacje historyczne, mitologię i fantazję, łącząc te trzy składniki w jedno. Mam nadzieję, że efekt pozwoli Wam na wiele ciekawych sesji.

Federacje wysp

Wyspy Winhersted rozrzucone są w sposób nieregularny, część z nich jednak utworzyła archipelagi, które dały początek trzem federacjom.

Cardamon

Cardamon jest niewielkim królestwem, które utrzymuje się z handlu przyprawą, od której wzięło swoją nazwę oraz pośrednictwa między pozostałymi państwami a dużą kolonią karasnoludzką, znajdującą się w "Górach Dzikich".

Tobaro

Tobaro podlega władzy "tyrana" - Tezeusza IV.

Armia pełni rolę wykonawczą jego dekretów i jest bezwarunkowo oddana władcy.

Kupcy i rzemieślnicy, płacą dość wysokie podatki na jej utrzymanie, w zamian otrzymując jednak gwarancje bezpieczeństwa.

Zajazd pod Dębowym Liściem

Początkowo mieściła się tu jedynie królewska stajnia, w której kurierzy mogli zmienić konia, ale z czasem pojawiła się karczma, pełniąca również rolę faktorii handlowej a tuż obok niej wyrosło małe osiedle. Można tu przyzwoicie zjeść, wypić i odświeżyć się po podróży a także kupić nieco towarów i wyrobów rękodzielniczych, po znacznie korzystniejszych cenach niż na Wondolockim targowisku. Właścicielem zajazdu i nieformalnym przywódcą lokalnej społeczności jest Jan Świnka, przezwany tak od sposobu, w jaki się śmieje, przypominającego chrząkanie świni.

Subskrybuj RSS - kupcy