Przywódca

Wybieralny lub wyłaniający się w naturalny sposób ze społeczności osobnik jest uznawany za "przewodnika"

Dziewięć Światów

Dziewięć światów, to setting fantastyczny osadzony w klimatach kultury i wierzeń ludów starogermańskich. Tworząc go wykorzystałem informacje historyczne, mitologię i fantazję, łącząc te trzy składniki w jedno. Mam nadzieję, że efekt pozwoli Wam na wiele ciekawych sesji.

Zajazd pod Dębowym Liściem

Początkowo mieściła się tu jedynie królewska stajnia, w której kurierzy mogli zmienić konia, ale z czasem pojawiła się karczma, pełniąca również rolę faktorii handlowej a tuż obok niej wyrosło małe osiedle. Można tu przyzwoicie zjeść, wypić i odświeżyć się po podróży a także kupić nieco towarów i wyrobów rękodzielniczych, po znacznie korzystniejszych cenach niż na Wondolockim targowisku. Właścicielem zajazdu i nieformalnym przywódcą lokalnej społeczności jest Jan Świnka, przezwany tak od sposobu, w jaki się śmieje, przypominającego chrząkanie świni.

Posterunek na przełęczy Dziewięciu Snów

Posterunek ma charakter militarny. Dowodzi w nim kapitan Benjamin Kuternoga - doświadczony żołnierz, pociągający lekko nogą, w którą kiedyś otrzymał postrzał z goblińskiego łuku.

Jego podwładni, to rotujący raz na miesiąc kontyngent 20 strażników (dwie zmiany po 10 każda). Czasami dochodzi mała grupa najemników - w mniej spokojnych czasach, również opłacana przez miasto.

Wszyscy przebywający na terenie posterunku podlegają prawom wojskowym i rozkazom kapitana.

Władzę sądowniczą i ustawodawczą sprawuje kapitan (posiłkuje się prawem wojskowym Cardamonu).

Subskrybuj RSS - Przywódca